مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 07:352023-05-29سياسي

خبر خوب| از خبر خوش برای سرباز ـ پدرها تا کار کارستان همدانی ها


دنیا هر چقدر هم از اخبار ناراحت کننده پر شود، بالاخره درش روی پاشنه خیر و خوبی می چرخد چراکه خیر، دنباله دار است و دومینووار هر کار خوبی، خوبی دیگری را رقم می زند و درست در نقطه عطفش، - گروه خبر خوب- دنیا هرچقدر هم از بدی و اخبار ناراحت کننده پر شود، بالاخره درش روی پاشنه خیر و خوبی می چرخد چراکه خیر، دنباله دار است و دومینووار هر کار خوبی، خوبی دیگری را رقم می زند و درست در نقطه عطفش، خبر خوب خلق می شود.

خبر خوبی که ابر رسانه های دنیا اصرار به نبودن یا کمرنگ کردن هر روزه و کسب منفعت های ریز و درشت از آن دارند، اما زهی خیال باطل که شر و بدی پایدار نیست و انعکاسش هم در جهان، با هر زرق و برق و در هر بوق کرنایی سر آخر، خاموش شدنی است.

حال، مدتی است ما در ایران زمین مان ، کلید رسانه ای کردن خبرهای خوب را زده ایم و الحق که شما هم وطنان هم کم نگذاشته اید در خبررسانی و باعث و بانی خبر خوب شدن.

حال این شما و این خبرهای حال خوب کن این روزهای مبارک:    تسهیلات جدید برای سربازان دارای فرزند                                                                                                                                                         خبر خوش برای سرباز- پدرها تازگی ها بچه نوپا به خانواده تان اضافه شده و جانتان به جانش بسته است؟ اصلا دلیل رفتن به خانه خواهر و برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| از خبر خوش برای سرباز ـ پدرها تا کار کارستان همدانی ها

خبر خوب| از خبر خوش برای سرباز ـ پدرها تا کار کارستان همدانی ها